• (Android) SpongeBob: Krusty Cook-Off kodē daudzus dārgakmeņus

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodē daudzus dārgakmeņus ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ SpongeBob: Krusty Cook-Off 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Spēle ir diezgan patīkama un izklaidējoša, šīs spēles tapšanā ir bijis daudz kas, varu teikt. Mana vienīgā sūdzība ir tāda, ka dārgakmeņu naudas izmaksas ir pārāk lielas, un arī dārgakmeņu daudzums, kas nepieciešams dažām lietām, ir pārāk liels. :/ Kopumā lieliska spēle, bet es nevaru turpināt to spēlēt tādā tempā, kāds man patīk, jo tā maksā $$$$.

    Nevaru lejupielādēt šo spēli savā Google pixel 6. Man nebija problēmu lejupielādēt to manā 3a. Neviens nepalīdzēs ar problēmu.

    Man neladejas.

    Tas bija jautri, bet, kad es atbloķēju krustey krabu, tas bija neredzams un nevarēja spēlēt krustey krabā, tāpēc man bija jāpārinstalē.

    Tā ir ļoti jautra spēle!!!!!!!!!!

    Tā bija laba spēle, līdz LOADING SCREEN PILMA MŪŽĪGI!!! Man pat nekad nav bijusi iespēja spēlēt bc, tas vienkārši iestrēgtu galvenajā ekrānā, un tas vienkārši sabojātu šo tagad vai es to izdzēsu visās savās ierīcēs.

    Kad esat sasniedzis pirmo līmeni, Krabby Patty līmenis sasalst! Pārāk slikta jautra spēle

    Jūs varētu sagaidīt kvalitāti, taču šī spēle ir paredzēta tikai viņiem, lai pelnītu naudu. Sākumā ir labi, un tad pēkšņi spēle vairs nav spēlējama. Šī spēle nav manas naudas vērta. Jābūt bezmaksas

    ,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :