• (iOS) Smoczy Symulator Online kody zwiększają punkty

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Smoczy Symulator Online ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Smoczy Symulator Online IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kody zwiększają punkty ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Smoczy Symulator Online 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    XDD Grafika jak z tytułu gier katolickich z 2002roku. Gowniana gra(pobrałem dla beki), nie polecam!

    Dam tylko 3 gwiazdki, ponieważ dawno temu grałem w tę grę od wielu miesięcy i pewnego dnia usunąłem tę grę. Więc wczoraj ponownie pobieram tę grę i gram, ale nie mogę się zalogować moje stare konto, proszę szybciej to naprawić, moje stare konto ma wyższy poziom i kupiłem skórkę, zanim kupiłem tę skórkę, używam dużo miesiąca, aby zdobyć coraz więcej pieniędzy, ale dzisiaj nie mogę dostać mojego starego konta z powrotem i bardzo mi przykro, proszę, napraw to tak szybko, jak to możliwe. Dzięki

    Fajna gra jest niesamowita i mogę walczyć ze wszystkimi bossami, ale łatwym bossem jest wyglądający jak tytan, ale i tak lodowaty człowiek, czy możesz dodać więcej bossa lokalizacji?

    Gra nie zmieniała się od wieków. Nawet nie próbujesz poprawić swojej gry, dlaczego ???.

    Ej kurde jaja sobie z tymi aktualizacjami są kiedy się coś zmienili nudna jest ta gra jak flaki z kaszką Żyje tam ktoś czy korona


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :